Wij zijn op zoek naar de meest veilige en betrouwbare parking aan schiphol. Welke kunnen julie ons aanbevelen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
jodyenboyke
7 jaar geleden
Welke ik zou afraden is Smartparking: groot en onoverzichtelijk terrein, als je na je reis niet goed genoteerd hebt waar je staat, zoek je je een ongeluk en hulp is niet of nauwelijks voorhanden.
paulus811
7 jaar geleden
Van horen zeggen....bij van der valk hotel kun je overnachten en je auto laten staan tijdens vakantie. Het hotel zorgt voor de transfer naar schiphol. Kan voor bepaalde vertrektijden heel ontspannen zijn om hier een overnachting te boeken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn vader parkeert altijd op P3 of P4, inderdaad noteren waar je staat, maar nooit problemen gehad hiermee:
http://www.schiphol-parkeerservice.nl/

Antwoorden (1)

Quickparking is wel fijn. Als je via google kijkt op Parkeren schiphol krijg je vanzelf vergelijkingsites. Vaak is het hoe verder weg van Schiphol hoe goedkoper.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar wilden we reserveren maar al 3x geprobeerd om online te boeken maar er loopt telkens wat fout waardoor we opnieuw moeten beginnen met invullen.