Ik wil een paar dagen naar London, met de trein. Vanaf Deventer. Waar vind ik de goedkoopste tickets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ik denk dat je het best dan kunt kijken bij de internationale trein-afdeling van de NS:

http://www.nshispeed.nl/nl/tickets-kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op NS Hispeed kan je een treinticket naar London kopen. Je koopt dan een kaartje vanaf Brussel naar London (St. Pancras International), met dit kaartje kan je ook met de NS naar Brussel reizen vanaf elk gewenst station in Nederland.

Als je een actie tarief te pakken hebt kan je erg voordelig met de trein naar London, wanneer je laat gaat boeken, betaal je de hoofdprijs en is vliegen meestal goedkoper!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is in Leiden een treinreiswinkel. Daar kan je het goedkoopst tickets boeken. Maar het is wel vaak; hoe eerder hoe goedkoper. En dat is dan vanaf 3 maanden voor de vertrekdatum.