Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je, wannee je portemonnee met daarin je persoonlijke ov-chipkaart met NS-reisproduct, ritten vergoed die je reist met een kaartje?

Ik had een voordeelurenabonnement met 40% korting, ik moest dus de volle pond betalen voor ritjes, krijg je dat nog vergoed? Ik heb immers wel dat abonnement van de NS. Het gaat niet om een studenten-ov.

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn portemonnee is namelijk gejat, dit was ik vergeten te vermelden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
611
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp de vraag/omstandigheden niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Alice, sorry, ik bedoelde dat m'n portefeuille is gejat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet, als je met korting wilt reizen, ook het kortingsproduct op de chip laden.
Als je een kaartje uit de automaat trekt moet je kaartjes met korting trekken en tegelijk met je kortingskaart tonen.
Als je met kaartje reist moet je uiteraard niet in- en uitchecken, dan zou je dubbel betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat product heb ik, alleen dat kunnen ze dus niet controleren omdat m'n ov ook is gestolen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je het dus niet tot je een vervangend product hebt.
Als je je kortingskaart kwijt bent moet je een nieuwe aanvragen. Tot die tijd krijg je geen korting. Heel jammer maar het is niet de verantwoordelijkheid van de NS dat je kaart weg is om welke reden dan ook.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding