Iemand ervaring met backpacken in Australie?

een vriendin doet hier haar profielwerkstuk,

iemand ooit backpackend door australie gegaan?

of info over hoe de aboriginals de toerisme ervaren?
op cultureel en op economisch gebied.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Heb er 2 1.2 jaar gewoond. en oa 6 maanden rond getrokken met een ford falcon station wagon, een van de meest favoriete auto's voro backpackers.

Aboriginals en toerisme Zoek maar even naar Uluru en kata tjuta
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf ben niet op backpack tocht geweest. Maar bij onze vader is een australische meid die aan het backpacken is. Als je vragen hebt stel ze maar. Dan zorg ik voor antwoord :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb backpack ervaring in Nieuw Zeeland.
Kan je misschien vooruit helpen met het zoeken naar zaken die van belang zijn.