Ik zou graag permanent in een shalet willen recreeen huren in friesland. Hoe kom ik aan meer informatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Dat kan volgen mij niet, maar je kan toch kijken voor een niet al te groot huisje, bungalow of iets in die richting en die dan huren/kopen.. Dan heb je hem ook permanent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een huisje wilt kopen om dat als vakantiehuisje te gebruiken, dan moet je kijken op sites van makelaars en vakantieparken.
Als je bedoelt: ik wil permanent in een vakantiebungalow verblijven, dis er wonen: dat is niet toegestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek op vakantiewoningen Friesland.

Permanente bewoning is hier vaak niet toegestaan
Echter kun je wel vaak 365 dagen per jaar terecht voor recreatie en vakantiegenot.

Hier vind je alle vragen en antwoorden over recreatiewoningen, o.a. waarom het verboden is.

http://www.vrom.nl/pagina.html?id=23862#b23864