Hoe stel ik mijn airpods in dat het geluid niet stopt wanneer ik een oortje uit neem?

Met mijn Samsung telefoon had ik dat niet en ik vind het ontzettend vervelend dat het geluid stopt wanneer ik een oortje uit haal. Hoe stel ik dat in? Ik heb nu een iPhone 13 pro max

2 jaar geleden
in: Telecom
1.5K

Antwoorden (1)

• Eerst moet je verbinding maken met je AirPods
• Open 'Instellingen' op je iPhone, iPad of iPod Touch
• Navigeer naar 'Bluetooth'
• Tik op de i-knop naast je AirPods
• Schakel de optie 'Automatische oordetectie' of 'Automatische hoofddetectie' uit
.
Automatisch stoppen van muziek uitschakelen
• Open Systeemvoorkeuren
• Navigeer naar Bluetooth
• Maak verbinding met je AirPods
• Klik naast de AirPods op Opties
• Schakel de optie ‘Automatische oordetectie’ of ‘Automatische op-hoofddetectie’ uit