Nee als je je hele abbo hebt afgemaakt is de telefoon van jou
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan. Ik lease mijn telefoon, dat is vrij nieuw. Aan het eind van mijn abonnement mag ik de telefoon inleveren voor een nieuwe zonder extra kosten of mijn huidige telefoon kopen voor 30 procent van de dagwaarde op dat, .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik nog nooit van gehoord, waar doe je dat dan en wat voor Abbo en telefoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is sinds dit jaar zo bij een abonnement van hi. Ik kende het voorheen ook niet.
Hangt van je abonnement af.

Bijvoorbeeld bij Hi heb je toestellease. Na afloop heb je de mogelijkheid je toestel in te leveren, om te ruilen of tegen betaling te houden.
11 jaar geleden
Dat ligt inderdaad aan het abonnement, maar meestal is het toestel van jou. Als je het toch kwijt wilt omdat je bijvoorbeeld een nieuwer toestel krijgt, kun je het altijd bij ons kwijt!