Hoe kan je een "hard reset" op een iPhone blokkeren?

Ik heb net een nieuwe iPhone en ik wil weten of je ook de "hard reset" kan blokkeren. Ik bedoel eigenlijk dat je bijv. een ander wachtwoord ofzo kunt invoeren en dan pas de hard reset kunnen uitvoeren (handig voor dieven :-)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo zou je dat willen? Als dieven mijn telefoon hebben zou ik juist graag willen dat ze een hard reset doen. Ze geven hem toch niet terug als ze hem niet kunnen resetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar je kan je locatie opsturen naar jou. Bovendien heb je bewija dat het jou telefoon is.

Het beste antwoord

Tip1: Zet "find my iphone" aan in je iCloud settings, da's pas handig voor dieven... zij kunnen niet anders dan naar een wachtwoord van je appleID raden mochten zij 'm willen restoren, en je kunt messages versturen en je telefoon op afstand blokkeren. Een wachtwoord plaatsen voor de harde reset of DFU is er niet...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
iCloud is inderdaa de beste optie qua beveiliging van je telefoon. +