Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een bb curve, maar niemand kan liedjes etc. naar mijn mobiel sturen. ik kan zelf wel liedjes versturen. iemand idee hoe dit opgelost kan worden

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
480

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

is het mogelijk je geen geheugen meer hebt?

is mijn ook een keer gebeurd bij een andere mobiel en die gaf alleen een fout code aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ben je niet "detecteerbaar" soms moet je dat aanvinken of iets dergelijks. Ik ben niet bekend met Blackberry dus ik heb geen flauw idee hoe dat moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft een beetje weinig uitleg, maar goed er zijn 2 opties:
-Je vrienden kunnen je helemaal niet vinden op bluetooth. In dit geval ga je naar: Verbindingen Beheren ->Bluetooth instellen -> Vindbaar maken. Zet daarna je bluetooth aan via verbindingen beheren.
optie 2 :
-je vrienden zien je wel via bluetooth maar er gebeurt gewoon niks. oplossing: Als je mobiel aanstaat moet je de batterij eruit halen. 1 minuut eruit laten en dan weer erin doen. het opstarten duurt lang! maar dit is juist goed voor je blackberry.
Als het dan nog steeds niet werkt kun je beter even langsgaan bij je provider, die hebben er dan iets meer verstand van en kunnen je misschien verder helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding