hoe kan ik pretium telecom opzeggen?

MIjn ouders zitten bij pretium telecom en willen hiervan af.
Ze willen naar een andere provider, niks aan zul je zeggen, maar hoe ik ook mijn best doe voor ze, ik kom er maar niet achter hoe ik pretium kan opzeggen.
Geen mail adres, website moet ik voor betalen etc etc, maar niks geen makkelijk gedoe om te kunnen opzeggen.
Wie weet hoe ik pretium kan opzeggen, of wie heeft ook ervaring met pretium gehad?
Is het stopzetten van betaling misschien een optie dan?
Ok, worden ze afgesloten, maar alles beter dan die vreselijke hoge onkosten die pretium met zich meebrengt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Aangetekende brief sturen naar hun postadres waarin je je gegevens vermeld en de reden van opzegging. Indien hun reactie uitblijft kun je ze een ingebrekestelling sturen overeenkomstig art. 6:82 Burgerlijk Wetboek (google even hoe je dat doet). Vanaf dat moment zijn zij in verzuim en kun je de overeenkomst via schriftelijke mededeling of rechterlijke uitspraak opzeggen. Dan kun je de betaling stopzetten en kunnen ze je nooit iets maken. Toegevoegd na 32 seconden: postadres: Pretium Telecom Postbus 6128 2001 HC Haarlem

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100