Hoe voer ik een root uit met mijn samsung galaxy ace?

Is er iemand die mij verder kan helpen met het rooten van mijn mobiel?

Ik heb de gedownlouden universal_gb_root_v25 mag op mijn sd-card gezet en toen op de ze manier verder:

U moet ergens van het internet een rootbestand downloaden ( let wel, deze moet wel voor uw type toestel zijn ).
Deze zet u op uw Sd kaart.
Daarna zet u uw toestel uit en start deze in de recoverymodus op.
Dat is tegelijk de powerknop en de homeknop ingedrukt houden.
Zodra er "leven"in je toestel komt laat je de powerknop los en daarna de home.
Let wel, hij mag hierbij verder niet aangesloten zijn aan de Usb…..
Nu kom je in een menu terecht waarmee je a.d.h. van je volumeknop kan scrollen en met de homeknop kunt selecteren.
Kies hier voor update from sdcart.
Ga nu naar het zojuist geplaatste bestand en selecteer deze.
Daarna selecteer u reboot.
Klaar.

Dit heb ik dus gedaan, alleen hoe moet ik nu verder?
Er staan 2 nieuwe apps op mijn mobiel. (RootVadit en SuperSU)

Ik zou graag geholpen worden hoe ik nu verder kom, want ik kom er zelf verder niet uit.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nu is het klaar, je hebt hem nu geroot.
Wat wou je dan verwachten van dat rooten?
Als je een custom rom wou moet je dat wel daarna installeren.