Na waterschade is mijn beeldscherm helemaal donker wat is de oorzaak en is dit makkelijk te verhelpen?

Mijn telefoon in een emmer water laten vallen.. intussen ligt de telefoon al een dag in een bak met rijst. Nu heb ik hem aangezet en het beeldscherm is zeer donker er is bijna niks te lezen.. Wat is oorzaak Is dit te verhelpen en hoeveel gaat dit me dan kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@booker, dan kunnen componenten juist beschadigd raken!

Antwoorden (1)

Hij werkt momenteel nog dus misschien best sim-kaart en batterij en zo uithalen en laten drogen, als je zeker bent dat alles droog is (dus best enkele dagen laten drogen) kan je nog eens opnieuw proberen, hopelijk is het dan weg... Maar het kan ook een defect zijn in je gsm door het water, dan valt er niets aan te doen...