Wat is een geldige SIM-kaart voor de iPhone 2?

Ik heb laatst een iPhone 2 gekocht via Marktplaats. Alles werkte goed, en toen heb ik jailbreak toegepast. Maar als ik mijn iPhone nu aansluit op iTunes, staat er dat de SIM-kaart niet geldig is en dat ik een SIM-kaart moet halen bij een bevoegde leverancier.

Nu is mijn vraag: Welke SIM-kaart moet ik hebben?

Kan iemand mij alsjeblieft helpen, het is dringend!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat zal een SIM-kaart moeten zijn van de provider voor die jailbreak. Hoogstwaarschijnlijk T-mobile. Om zeker te weten vragen aan verkoper.