Kan mijn provider( Vodafone ) een uitdraai geven van mijn gemiste oproepen en ontvangen smsjes als mijn abbonement geblokkeerd is?

Ik ben gebeld en gesmst maar dat zie ik niet als ik op me mobiel kijk hoop dat jullie me kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Over het algemeen worden dit soort dingen alleen geteld door de providers om zo de netwerkdruk te meten. Het bewaren van de inhoud van een SMS zal zeer waarschijnlijk niet voorkomen in verband met privacy. Meestal wordt de inhoud na levering van de servers verwijderd. Of Vodafone een lijst met gemiste gesprekken kan aanleveren, zal je ze moeten vragen. Het is geen standaard functie. Het zou dus kunnen dat ze geld voor die dienst vragen. Gesprekken die je wel hebt aangenomen staan natuurlijk wel op je gespecificeerde rekening, maar daar heb je weinig aan.