Welk mobieltje raad je aan?

Ik ben op zoek naar een mobiel die o.a bleutooth, een camera, genoeg ruimte voor meer dan 50 liedjes (c.a. 3,5 mb per liedje) en een radiospeler bevat. Het liefst met een prijs nog onder de 100 euro.

Ideeën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Voor die prijs zoveel apparaten in één ? Dan is mijn beste advies : kijk eens op Marktplaats voor een tweedehandsje .
Veel mensen 'moeten' om de haverklap een nieuwe telefoon - in de veronderstelling dat die ook nog eens niks kost met een abonnement erbij :roll:- Dus voor een prikkie kun je nog buitengewoon actuele telefoons op de kop tikken.

Zelf heb ik liever een telefoon om mee te bellen, een camera om mee te fotograferen en een MP3-speler voor muziek en een gameboy voor de spelletjes. Makkelijker te bedienen, en als er één kapot is (wat overigens vrijwel nooit gebeurt) , hoeft er ook maar één vervangen te worden. Netzomin als ik behoefte heb aan een kooktoestel met ingebouwde magnetron en vaatwasser, of een televisie met ingebouwde dvd/speler. Het concept is leuk, maar als er iets kapot gaat, zit je met de gebakken peren. Bovendien is de kwaliteit van separate apparaten vaak ook minimaal iets beter (en vaak veel beter).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou voor de Sony Ericsson W910i gaan.

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w910i?lc=nl&cc=nl

ik heb het oudere model gehad, zonder shake-control, en vond hem prima!

alles naar jou wensen :-)

prijs: op deze site 89.99:

http://www.vodafone.nl/shop/handset/Prepaid/cat16170015/Sony+Ericsson+W910i%2C+pink+grey/sku11110011?cmpid=g_pr_br_pre&HBX_PK=gaz_prepaid_SE_W910i_w910i&HBX_OU=50