Hoe kan ik mijn 4g netwerk verbeteren in afgelegen plaatsen?

Hallo,

Voor mijn werk kom ik soms op best wel afgelegen plaatsen in het buitenland. Nu heb ik hier vaak slecht tot geen internet. Is er een manier om dit te verbeteren, en scheelt het dan ook per provider?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telecom
1.3K
TurfGraver
3 jaar geleden
Het is niet jou 4g netwerk maar die van een provider.
Afhankelijk of er 4g signaal daar is kun je die gebruiken, is die er niet kun je er niets aan doen.

Antwoorden (1)

Naar mijn beleving werkt KPN het best. Ik woon best afgelegen in Nederland, waar dus weinig bereik is. Van alle providers die mijn familie en ik hebben gehad, had KPN het beste bereik. Je merkte echt het verschil, ook als visite over de vloer kwam. Ik weet natuurlijk niet of dit in het buitenland ook het geval is voor KPN. Maar het scheelt dus wel per provider.