Kan ik een los toestel Blackberry 9780 nemen met internet abbonement?

Nou ik heb een vraag..Stel je koopt een Blackberry 9780 los toestel dan heb je nog geen internet maar dan neem je er een internet abbonement van zegmaar wat..7 euro per maand. Heb je dan een los toesten MET internet? Volgens ''bronnen'' kan dat maarja ik wil het zeker weten. Dus kan ik een Los Toestel Blackberry 9780 neem met internet abbonement? Kan daT?

Toegevoegd na 16 minuten:
En nog wat, heb ik bij dat internet abbonement ook Ping en E-mail enzo?

Toegevoegd na 18 minuten:
Dank, gelukkig ik zou beter ook een abbo kunnen nemen MAAR ik betaal liever in één keer maar daarbij wil ik wel internet..+ straks word hij gestolen en zit ik met een rekening van hier tot atlantis..

Toegevoegd na 20 minuten:
Sorry van de schrijf fouten...Toesten is toestelen neem in de op één na laatste zin is nemen..

Toegevoegd na 57 minuten:
Maar er is toch geen prepaid bb 9780? Of wel..?

Toegevoegd na 1 uur:
En als laatste..met prepaid gebruik ik mijn eigen internet hier thuis. niet het internet van bijvoorbeeld vodafone..toch>?

Toegevoegd na 1 uur:
Maar ik bedoel gebruik ik het internet van vodafone of waar ik hem ook neem of van mijn internet hier..en mijn tweede vraag is kan ik bb bold 9780 nemen maar prepaid?

Toegevoegd na 1 dag:
Uhh ik heb de bb 9780 nergens prepaid gevonden, wel de 9300 en de 8520?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Je kan heel goed een Blackberry kopen met internet abonnement. Dat is vaak goedkoper dan een los toestel, omdat je met abbo per maand betaalt. Een toestel los kopen is namelijk erg duur. Met abonnement + internet juist wel betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een los toestel hebt en je wilt er internet op kun je misschien het best een Blackberry Prepaid kaartje kopen voor 19,95 van Vodafone, T-mobile of KPN/Hi Dan heb je bij Vodafone tot 1 Juli gratis internet, bij T-mobile 3 maanden en bij Hi 6 maanden gratis internet na de 1e opwaardering van €20. Daarna kost het 12,50 per maand wat van je beltegoed wordt afgeschreven. Als je een los internet abonnement op je telefoon wilt kan dat niet. Dit gaat altijd in combinatie met een bel abonnement. Je hebt overigens bij een abonnement het zogenaamde Blackberry internet nodig ( Bis bij Vodafone of Instant E-mail bij KPN en T-mobile) Met het gewone internet kun je namelijk niet pingen en Email ontvangen op je Blackberry.
Kortom een los internet abonnement kan niet, dit kan wel prepaid. Wat je dan 12,50 per maand gaat kosten voor 200 MB internet bij KPN/HI en T-mobile en 250 MB internet bij Vodafone. Dan zou je bij Vodafone nog blox aan kunnen zetten zodat je voor 10euro per maand extra nog 1GB per maand extra internet erbij hebt

Toegevoegd na 27 minuten:
Prepaid kan op elke BB maar de bold 9780 is niet als prepaid pakket te koop zoals de curve. Als je thuis wifi hebt dan kun je thuis inderdaad via wifi op je BB en dan gaat het niet van je BB internet bundel af. Als je de Bold 9780 wilt ben je inderdaad goedkoper uit met een abonnement dan dat je hem los koopt

Toegevoegd na 14 uur:
Of je nou prepaid of een abonnement hebt je kunt thuis via wifi werken als je dat hebt en dan gaat het niet van je Vodafone bundel af. Je moet je telefoon dan wel eenmaal verbinding laten maken met je draadloos internet. De volgende keer dat je dan thuis bent schakelt hij automatisch over op je wifi en gebruik je thuis dus inderdaad geen internet van Vodafone zelf. Je kunt een Bold 9780 prepaid nemen ja,maar dan betaal je ongeveer 600 euro voor de telefoon dus dan kun je beter een abonnement nemen waar je de telefoon gratis bij krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blackberry heeft speciaal blackberry internet dus je kan niet zomaar een abbonement met internet, het moet dus wel speciaal voor blackberry zij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de BlackBerry is er per provider wel een aparte aanvraag nodig. Ik heb het zo begrepen dat ze toegang moeten hebben voor het BlackBerry netwerk. Dus zomaar een sim kaartje er in steken dat gaat helaas niet. Vanmorgen heb ik wel begrepen dat ook Tele2 mobiel inmiddels BlackBerry met internet kan aanbieden. Die BlackBerry 9780 kan je daar nu gratis krijgen bij een internet mobiel abonnement. http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/korting/gratis-blackberry-bold-9780.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je bijvoorbeeld ook een blackberry los kopen , en je eigen simkaart MET abonnement erin doen (van HI) en dan bb internet bij dat abonnement nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe kan dat. Je zou het kunnen navragen bij de provider van wie je het internetabonnement zou nemen. Maar neem vooral geen Blackberry internet! Dan kan je niet pingen of emailen , je kan alleen surfen op het internet. Blackberry internet is handig voor zaken, als je veel in het buitenland zit. Blackberry internet werkt namelijk zo : Stel, ik zit in het buitenland. Ik wil daar surfen op het internet. Blackberry zoekt automatisch voor jou een provider in dat land die jou internetabbonement ondersteund. Als je geen Blackberry internet hebt, heb je nogal de kans in het buitenland dat je geen internet hebt want jou internetprovider word simpelweg niet ondersteund in dat land. Ik zou gaan voor een gewoon onbeperkt internetten internet abbonement voor een tientje per maand. Als je nou vaak in het buitenland zit zou ik kiezen voor Blackberry Internet.