Ik ben van plan een HTC Sensation te gaan kopen. Heeft er iemand problemen mee gehad en weet er iemand sites om een simlock vrij toestel te kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je een abbo of prepaid??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het abonnement van Simyo is heel goedkoop dus ik wilde er een simlock vrij toestel bij kopen.

Antwoorden (4)

Htc is een zeer degelijk merk, goede keuze dus. Als je prijzen wilt vergelijkennkijk even op www.kelko.nl ( of het was met 2 o's)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zeer slechte ervaringen gehad met een HTC HD2. HTC behoort niet tot de A-merken.
Als je de volle mep betaalt kan je zo'n beetje overal een simlockvrij toestel kopen. Het simlock zit er alleen op als jij het toestel met korting van de provider hebt gekocht, die wil dan wel de zekerheid dat je via hem belt zodat hij wat van die korting terugverdient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn je slechte ervaringen precies? Ik wil namelijk ook een HTC kopen. Als ik weet waar jij tegen aan loopt kan ik ook kijken of dit een probleem voor mij is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een HTC Desire gehad, heb er geen problemen mee gehad en was er heel tevreden over!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn HTC HD2 pakte wel internet of een nieuwspagina op een app, maar als je dan de volgende pagina wilde zien of de volgende pagina van de nieuwsapp dan moest je hem steeds resetten. Ik heb van Telfort dan ook een Samsung Galaxy S gekregen en dat doen ze niet gauw.
Mijn meest gebruikte app was de reset app!
Ik heb een HTC Desire gehad en heb er geen problemen mee gehad, werkte uitstekend. Bij de bronnen vind je een paar links waar je een simlockvrij toestel kan kopen en van kelkoo voor vergelijken, markplaats kan je ook prima een mobiel kopen doe ik ook altijd scheelt altijd veel geld ;)! Je kan ook altijd bij zo'n turk langsgaan die maakt hem bij mij in de buurt vrij voor 10,- simlock vrij meestal is het ook 10-15 euro om hem simlock vrij te maken