ik krijg steeds een melding op mijn blackberry 9700 dit is hem: uncaught exception index 5>=5 wat is dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik weet niet wat voor een melding het is. Je zou kunnen kijken of er een nieuwe firmware beschikbaar is. Als je engels kunt kan je kijken op het forum van www.crackberry.com.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit krijg je door een App die niet correct werkt. Kijk welke App je het laatst gedownload hebt voor je deze melding kreeg. Die moet je dan verwijderen en dan zal je probleem zeer waarschijnlijk verholpen zijn

Toegevoegd na 3 minuten:
Het kan overigens ook komen als je een update hebt gedaan van je besturing systeem bv van OS 5 naar OS 6.
Mocht dat het geval zijn kun je hem dus beter weer downgraden.