Whats app? Htc desire z kan geen contacten vinden in Whats app die een BB hebben?

Ik heb sinds kort een HTC desire z telefoon, en ik kan een aantal contacten niet vinden die een BB hebben? Degenen hebben wel de Whats app gedownload, en kunnen wel anderen zien, maar mij niet?
Ik heb de telefoonnummers al opnieuw in mijn tel gezet, maar ik krijg hen alsnog niet te zien.
Hoe kan ik hen zichtbaar krijgen zodat ik alsnog met hen kan Whatsappen?
Ik heb ook al gekeken of ik misschien mijn instellingen kan veranderen, maar ze blijven onzichtbaar?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De precieze probleem weet ik niet. Wat je kunt proberen is het geven van jouw nummer aan een van hun. Laat diegene jouw nummer opslaan en dan een gesprek beginnen via diegene! Dan zou jij op jouw whatsapp een chat moeten krijgen en dan kun je gelijk de nummer opslaan in je contacten

Ik ga ervan uit dat je Whatsapp het doet omdat je alleen de BB gasten niet kunt zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gelukt hoor! de bb mensen hadden mijn nummer er niet goed in gezet:( Bedankt voor de info