Hoe zit het met nummerbehoud van Vodafone prepaid naar Vodafone Blackberry prepaid?

Ik heb mijn zinnen gezet op de aanbieding van Vodafone: Blackberry Curve 8520 prepaid. Alles leuk en aardig, maar ik kan niet wijs worden uit de site wat betreft nummerbehoud in mijn geval. Als het goed is zit er bij de aanbieding een speciale Blackberry sim met Blackberry diensten, vanwege speciaal internet etc. Hierop staat als het goed is een ander nummer, en ik zou graag mijn eigen nummer willen behouden.

Nu staat er dat ik de aanwijzingen over nummerbehoud moet volgen, maar ik begrijp er vrij weinig van. Ik moet een formulier invullen en opsturen, maar 'ná ontvangst van de bestelling'. Ergens anders staat weer dat de bezorging in geval van nummerbehoud langer duurt dan normaal, om administratieve redenen. Moet ik dit formulier nou vóór of ná dat ik het pakket ontvangen heb opsturen? Of zit ik in de verkeerde richting te denken? Ik kan ook niets erover vinden in de FAQ.

Weet iemand hier meer over (te vinden)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Het beste antwoord

Je hebt gelijk, dat het een beetje vaag is op de site. Maar er staat toch echt:

"Wil je Prepaid bellen met Vodafone en je huidige 06-nummer behouden? Bestel dan eerst hier je prepaid-pakket en/of losse simkaart en vul dan (na ontvangst van je bestelling) dit formulier voor nummerbehoud in. Stuur vervolgens het ingevulde formulier op naar het adres vermeld op het formulier. Vergeet niet je handtekening te zetten! Vodafone regelt de rest voor je".

"nummerbehoud" is een link in de tekst, als je daar op klikt, kom je bij een uitgebreid formulier, wat je dus in moet vullen zodra je je telefoon binnen hebt en even terugsturen.

Dit is het formulier:
http://www.vodafone.nl/Vodafone/pdf/Vodafone_Prepaid_Nummerbehoud.pdf

Je kan ze voor de zekerheid even bellen mocht je er niet uitkomen:

ma-vrij 9.30-21.00 en za 9.30-17.30

https://www.vodafone.nl/shop/order/checkout.jsp?_requestid=362189
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja toch wel he, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja haha, ik moest ook aardig even dieken op die site hoor. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het vreselijk onduidelijk is. Mogen ze van mij wel als verbeterpunt zien bij Vodafone ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja inderdaad, maar nu ik het vanochtend nog een keer bekeek voor de zoveelste keer, zag ik dat er bij de levering staat dat "Prepaid en accessoires: via post binnen enkele dagen bezorgd." Dus het zal waarschijnlijk wel liggen aan dat deze prepaid is.

Andere antwoorden (1)

Bel gewoon vodafone op zeg dat je je nummer wil houden dan zou te zu je gewoon daar mee helpen