Kan ik muziek op de Motorola V180 zetten?

Het is een (érg) oude mobiel, maar wél met USB aansluiting! Maar als ik m aan de computer doe moet ik iets installeren voordat ik er iets op kan zetten.
Moet ik iets installeren, en wat? Of moet ik iets anders doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Normaal zou dit geen probleem moeten zijn.
Zorg er wel voor dat je toestel uberhaupt intern of extern geheugen heeft, waar ik bang voor ben.
Mocht die dat wel hebben zorg er dan voor dat de instellingen op Detecteer als massaopslag staan.

Maar ik ben bang voor je dat deze USB uitgang dient voor het opladen.