Mijn vader heeft z'n telefoon laten vallen en opeens zijn al z'n gegevens weg? Hoe kan dat?

Mijn vader kwam net thuis met het verhaal dat hij z'n telefoon naast zijn broekzak had gestoken en dat ie toen op de grond was gevallen. Hij pakte hem op om te kijken of er niks stuk was maar toen bleken als zijn gegevens weg te zijn, foto's, video's, muziek etc was allemaal weg. Ook was zijn achtergrond veranderd en had hij de standaard beltoon? Iemand enig idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dan is de telefoon door de klap gereset.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is zijn geheugen kaartje eruit gesprongen.
Toevallig van de week zelf meegemaakt. Dus het kan zijn dat dit bij je vader ook zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en GSM heeft een eigen geheugen. Dat is meestal niet zo groot maar er kan ook een apart geheugenkaartje zijn gebruikt. Met een beetje mazzel zijn de meeste gegevens van een separaat geheugenkaartje of van de SIM nog wel te redden door ze op de een of andere manier op je PC aan te sluiten.