Waar haal ik een goedkope camera/mobiel?

Ik wil een losse gsm (geen abonnement) van onder de 120 euro, met minstens 5 megapixel camera, die niet al te snel kapot gaat. Als het zou kunnen ook nog gps, maar daar worden ze vaak alweer een stuk duurder van. Het moet een uitbreidbaar geheugen hebben voor micro sd, en het belangrijkst: simlock vrij zijn. Ik dacht zelf aan een nokia x2 of een samsung s5610 - die is helaas nog niet uit -. Een lg viewty snap/viewty smile zijn echt als cameramobiel gemaakt en kunnen er ook nog wel mee door. Hebben jullie met 1 van deze mobieltjes ervaring, of raden jullie mij een ander aan? Ik wil ook graag weten of ik 1 van deze mobieltjes in leeuwarden kan kopen. Zelf kan ik geen verkooppunt vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De Nokia X2 is inderdaad een van de weinige smartphones onder de €120. Ook de Sony Ericsson Xperia X10 Mini is onder de €120 en heeft een 5MP camera, alleen dit toestel is niet heel geweldig.

De Samsung Galaxy Gio (€115) is een beter toestel dan de X2, maar heeft een 3,2MP camera. Weet je zeker dat je persé 5MP wilt?

Pas wanneer je je budget verhoogt naar €175 vind je meerdere toestellen met 5MP, zoals de Samsung Wave M (€175) en de LG Optimus Hub E510 (€170).

Toegevoegd na 38 seconden:
*De eerste zin moet zijn:
''De Nokia X2 is inderdaad een van de weinige smartphones onder de €120 met een 5MP camera.''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De LG Viewty heb ik zelf slechte ervaring mee, sloom en tja plastic. Waarom zoek je niet naar een Samsung Galaxy? Die heb je in veel verschillende soorten prijsklassen!

Even naar google en typ dan (Samsung Galaxy Y) Een voorbeeld ;)