Wat is voor mij het meest geschikte abonnement?

Ik heb op dit moment een iPhone 3GS met KPN 2010 Bel - Sms 155 met internet abonnement. Helaas heb ik toch elke keer weer het gezeur dat ik erover heen zit. Ik wil graag een nieuw, niet te duur, geschikt abonnement. Ik kan alleen geen goeie vinden. Kunnen jullie helpen? Het volgende doe ik op mijn iPhone.

Bellen - Af en toe, alleen als het noodzakelijk is.
Smsen - Heel veel.
Internet - Af en toe tot vaak.

Voor de rest maak ik redelijk tot heel veel gebruik van Whatsapp.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Meestal zijn belminuten en smsjes gelijk in een telefoonabonnement. Ik weet niet goed of je op zoek bent naar een telefoon en abonnement of een sim only abonnement. Voor telefoon en abonnement: http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/telefoon-abonnementen-met-mobiel-internet
Als je bij de iPhone wilt blijven (4S) dan heeft het abonnement daar wel wat weinig smsjes, maar dit zal wel aan te passen zijn.

Als je sim only abonnement kan ik nog even verder voor je kijken.