Hoe zet je de T9 functie uit op een Samsung S5330?

Bij instellingen is niets te vinden

Toegevoegd na 19 uur:
Met deze antwoorden kan ik niks. Ik heb al gezegd dat er bij instellingen niets te vinden is over T9, woordenboek functie of woorden afmaken.
Het is zeker niet handig aangezien het een QWERTY telefoon is!!

Toegevoegd na 19 uur:
Op het scherm zie je dat de T9 functie aanstaat, maar ik kan er verder niks mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Waarom zou je dt uitzetten? Probeer eraan te wennen, dat gaat toch 4x zo snel?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woordenboek optie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knopje T9 aan klikken