Hoe kan ik bij de Samsung Diva gebruik maken van een keuzemenu (bijvoorbeeld de Rabofoon)

Sindskort heb ik de Samsung Diva, fijne telefoon overigens. Nu wilde ik onlangs gebruik maken van de Rabofoon en hierbij moet je je rekeningnummer en pin intoetsen. Nu kan ik niet via de touchscreen op het toetsenbord de nummers intoetsen! Telefoon geeft aan via de vergrendelingsknop (aan de zijkant) verder te gaan. Als ik dit doe krijg ik idd de keuze voor toetsenbord...Mooi denk je dan toets ik het rekeningnummer in, maar halverwege springt ie weer in een andere modus en kan ik geen nummers meer toetsen met als gevolg dat de rabofoon aangeeft dat ik een foutief nummer geef...! Wat ook nog is dat die stem van de rabofoon eerst een heel verhaal over de kosten vertelt ..(blabla, je kent het wel) en als het moment aanbreekt dat ik eindelijk het nummer kan intoetsen, werkt de vergrendelingsknop weer niet, zodat ik niet voor toetsenbord kan kiezen...kortom; het schiet niet op zo!
Ik heb al bij de instellingen aangegeven dat de displayverlichting 1 minuut moet duren. Maar dit zet geen zoden aan de dijk.
Wie heeft er een tip voor me?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

http://qelp.kpn.com/Samsung/S7070-Diva/Handleiding/download-gebruiksaanwijzing/
misschien een tip