Mijn BB messenger weg? Downloaden lukt niet want de opgevraagde pagina is te groot of ik krijg een appolicy tekst over niet ondersteunen o.i.d. HELP?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Misschien staat het bij de downloadmap, en anders zou ik even naar de winkel gaan waar je hem gekocht heb of eventjes bellen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet hem terug naar fabrieksinstellingen en maak een back up van je foto's en andere media.