hoe mail ik een whats app gesprek naar mijn hotmail? ik heb een nokia lumia 800

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat gaat volgens mij niet. Je WhatsApp gesprekken worden namelijk alleen opgeslagen op de servers van de ontwikkelaars en niet op je mobiele telefoon.

WhatsApp gesprekken die momenteel open staan kunnen ook niet verzonden worden, je zou bijvoorbeeld wel een screenshot kunnen maken van je gesprekken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh, ik kwam het volgende tegen bij een andere vraag:

Ik weet niet precies hoe het bij blackberry zit.. Maar bij iphone kun je in het info menu rechtsboven, en dan staat er "e-mail chat history" .. Neem aan dat BB dit ook heeft..

http://www.goeievraag.nl/vraag/zet-allen-gespreken-whatsapp-email.331725

Misschien kun je dat ook proberen bij je Nokia Lumia 800.