Kan ik een telefoon in het buitenland kopen en hem in Nederland gebruiken, indien hij Unlocked en Without Contract is?

Het gaat om deze telefoon:
http://cgi.ebay.nl/UNLOCKED-SAMSUNG-U900-Cell-Mobile-Phone-Verizon-Music-/270602963413?cmd=ViewItem&pt=Cell_Phones&hash=item3f013189d5&ssPageName=RSS:B:SHOP:NL:101

Als ik deze koop, kan ik hem dan hier gebruiken met mijn sim-only abbonement?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Het beste antwoord

Wanneer een telefoon uit de us komt moet je zeker weten dat dit geen CDMA toestel is.

In de VS gebruikeb ze GSM en CDMA. In europa en Nederland dus, enkel GSM waardoor je geen bereik hebt met een CDMA toestel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja ik zou Niet weten waarom niet. Zit geen Regio Block op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm netwerk is
CDMA2000 1 X 1900/800
Die gebruiken we hier niet..
Dusss dat gaat hem niet worden