Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik was een beetje (heel erg dom ) en ben met mijn mobiel in zee gegaan weet iemand wat ik het beste kan doen ? ps hij gaf nog wel wit licht

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
831
manneke
11 jaar geleden
Open maken ,batterij eruit halen en laten drogen.Niet geforceerd drogen maar leg 'm ergens neer en na een dag of 3 doet ie het weer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Het beste kun je de vocht ontrekken!
Een pak rijst tot ongeveef 1/4 leegmaken.

Mobiel erin, rest van
De rijst erbij, en even een paar dagen laten rusten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoutwater is funest voor de printbanen die worden door het zout aangevreten dus word een nieuw mobiel ben ik bang
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het een keer in een plas water met een Nokia N97 en die deed het weer na een nacht op de verwarming, maar bij mijn Blackberry die in de wc belande, verbrande meteen de printplaatjes onder de accu. Wellicht dat het merk ook nog uitmaakt bij de herstelkansen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn meerdere opties:


1. Kom met rijst laten intrekken voor 8 uur.
2. Haardroger, wel de batterij en Simkaart eruit.
3. Op de verwarming leggen.
4. Stuur hem op, misschien heb je een piepklein kansje.

Groetjes, en veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je verzekerd bent ( hoeft net perse voor je mobiel) kun je dit het beste daar vragen/ doorgeven.
Een goede vriend heeft dit gedaan en kreeg de dagwaarde terug!
Doordat het zout water is ben ik bang dat je er weinig tot niks aan kunt doen, jammer hoor maar kan iedereen gebeuren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel als je een wa verzekering hebt oid ( bv voor je huis,inboedel enz.) kun je daar opgeven dat je mobiel in de zee gevallen is,doorgeven wat voor merk etc.
Uiteraard maakt de verzekering het niet maar je kunt wel een vergoeding krijgen om een nieuwe te kopen. Zeg nou niet dat geen enkele verzekering dat doet als ik vertel dat wij (mijn toenmalige man) dat ook zo gedaan hebben!
Het lijkt dan net alsof ik lieg en dat vind ik niet erg aardig!
Ik probeer ook alleen maar te helpen!!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding