Hoe kan ik de complete software van mijn iPhone 4 terugkrijgen nu mijn touchscreen kapot is?

Touchscreen maken kost te veel geld en is het niet waard. Ik zou graag nog alle berichten die ik binnen heb gekregen eens zien.
Is er een manier om de 'binnenkant' terug te krijgen zonder dat ik het touchscreen laat maken?

10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kan hooguit een reservekopie maken van je contacten e.d. Maar bijvoorbeeld je WhatsApp gesprekken terughalen of opslaan op je computer kan niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aansluiten op computer, iTunes starten en back-up maken.