Kan ik mijn Belgacom-decoder omruilen voor een nieuwe?

De laatste tijd doet onze Belgacom decoder nogal raar (hij start soms niet op, blijft haperen,...).
Ik vraag mij af of we onze Belgacom decoder kunnen omruilen voor een andere?

P.S.: We krijgen die Belgacom decoder gratis (gehuurd) bij ons abonnement.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hallo playstorebob73,
Als je naar Belgacom gaat en alles uitlegt wat er aan de hand is enzo. Vraag dan of het mogelijk is om een andere te krijgen. Vergeet niet te zeggen dat hij niet is gevallen ofzo. Normaal krijg je dan een nieuwe. Allee dat is bij ons thuis ook een keer gebeurt maar wij hebben wel Telenet.
Groeten Amy Pittillion
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, ik zal eens gaan horen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke veel succes!
Als het niet is gelukt laat het dan even weten hier in reacties en vertel dan even wat ze zeiden dan kan ik je misschien voorthelpen