Mijn nokia 3109c kan mijn micro sd kaart niet lezen, Wat moet ik daar aan doen?

Ik heb een SD kaart in mijn mobiel die het gewoon deed, een tijd geleden wilde mijn mobiel hem ineens niet meer lezen, Wat moet ik nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

het kan zijn dat je sd kaart defect is,
of dat de gsm hem niet meer kan lezen. kan door slecht contact - even opnieuw proberen erin te zetten, of proberen met een andere sd card.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je mobiel uit, sd eruit, accu eruit probeer het dan nog eens.

Toegevoegd na 1 minuut:
Accu er weer in, sd kaart erin en telefoon weer aan dan he ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan met mijn mobiel pas bij de sd kaart als ik de accu eruit haal, ik kan dus niet eerst accu terug en dan sd erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij zit de sd aan de zijkant en heb me dan ook niet verdiept in jouw model. Waar ik op doel is dat je even je mobiel spanningsloos maakt, vaak is dan het euvel verholpen. (meeste mensen vergeten dit) Heeft het geholpen ?