Hoe kan ik foto's van mijn Huawei Ascend Y300 naar pc overzetten ?

Ik heb wel een USB bij mijn telefoon gekregen, maar als ik die aansluit op mijn pc dan krijg ik een map te zien waar dan geen foto's zichtbaar zijn.
Weet iemand hoe het wel kan, want steeds je foto's naar je eigen email sturen is ook vervelend. Kan waarschijnlijk wel sneller.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt op je telefoon een optie selecteren; Verbinden met PC. Dan moeten e foto's wel zichtbaar zijn op de PC
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En waar kan ik dat vinden ? BIj mijn gallerij of bij instellingen van de telefoon.

Het beste antwoord

Het usb kabeltje stop je in de usb aansluiting van de computer, en die van je telefoon. Dan kun je in je telefoon kiezen dat je wilt verbinden met de computer. Dan verbindt het..

Toegevoegd na 39 seconden:
Er komt automatisch een berichtje in je scherm waar je kunt kiezen, wanneer je je telefoon met het kabeltje op de computer hebt aangesloten.