Kun je een extra nummer op een vaste aansluiting aanvragen?

Dus als je een kpn vaste lijn hebt kun je dan een extra lijn aanvragen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb er zoveel vragen over, waar zou ik (naast die vreselijke site van kpn) duidelijke info kunnen vinden.

13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De meeste huizen hebben standaard een 1x4 binnen, soms een 4x2 en in enkele gevallen een 1x2 (heel oud) terwijl glasvezel de nieuwste trend is.

Zie het dus als 2 aansluitingen die standaard bij je binnen komen, dus je kan altijd een 2e aansluiting (nummer) aanvragen.

Daarnaast bestaat de mogelijkheid om uit te breiden, ISDN of IP bellen, zo vergroot je dan je capaciteit.

Bij ISDN krijg je standaard 4 verschillende nr's toegewezen, deze kan je dan verdelen dmv een quatravox.

Toegevoegd na 7 minuten:
Let wel bij ISDN dat je wel 4 nummers krijgt, maar geen 4 lijnen! Dit zijn er 2, dus je kan 4 telefoons aansluiten (quatrovox) maar er maar 2 tegelijk gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja dat kan gewoon. Bedrijven die ik in het verleden heb aagesloten kregen gewoon blokken van 16 lijnen in een keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan met Zakelijk InternetPlusBellen kunt u een extra telefoonnummer afnemen. Handig om zakelijke gesprekken te scheiden van privé-gesprekken. Of u geeft uw fax een apart telefoonnummer.