Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Samsung E2210, ik wil hem verbinden met mij autoradio (via bluetooth) maar hij vraagt om een wachtwoord?

Ik heb geen wachtwoord ingevuld maar toch vraagt ie hier om, is er misschien een standaard wachtwoord of kan ik iets anders doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
800
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk wil de radio een standaard wachtwoord, zo is het bij het Ford Convers+ systeem gewoon 0000. Welk type auto/autoradio heb je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorheen deed ie het wel altijd en hij doet hetzelfde bij de parot in de auto van mijn man ook, vandaar dat ik er ook vanuit ga dat het aan de telefoon ligt en niet aan de autoradio.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er tussen twee ( of meerdere) apparaten d.m.v. bluetooth een verbinding moet worden gemaakt,dienen beiden hetzelfde-door de eigenaar bedachte- wachtwoord te hebben. Kortom als U het wachtwoord neemt van de Samsung E2210 en dezelfde bij Uw autoradio,pas dán is er "geen conflict" ( wat nu dus wel het geval is )


Groet: Zoekertje

Desnoods zet U ,ná importeren en synchen van Uw Samsung E2210 terug naar fabrieksinstellingen. Daarná beiden 1234 óf vier maal 0 en het werkt,mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding