Kan je vanuit/naar het buitenland pingen met je Blackberry zonder dat het wat kost?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

"Pingen in het buitenland is niet gratis maar het is wel veel goedkoper dan SMS of MMS."

http://www.blackberry-ping.nl/pingen-in-het-buitenland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Pingen vanuit Nederland naar het buitenland kost niets.Vanuit het buitenland betaal je voor de data die je verbruikt wat per provider verschillend is. Als je in het buitenland echter via wifi verbinding maakt dan is het pingen ook gewoon gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan gratis als je het via WIFI doet, want WIFI pingen is gratis!