als ik bel met mijn nederlands nummer vanuit het buitenland naar nederland zijn er dan kosten voor diegene in nederland

ik heb een gsm van het werk waarmee ik vanuit het buitenland naar nederland kan bellen wat zijn de kosten dan voor de personen in nederland die ik bel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Geen. Want er wordt naar je gebeld. Mochten ze jou bellen dan betalen ze tot aan de grens. Vanaf de grens betaal jij (of je baas).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan of die in Nederland mobiel of vastelijn heeft. Bij dat laatste zijn inkomende oproepen gratis, meen ik begrepen te hebben. Bij dat eerste, kunnen belminuten worden afgetrokken echter.