Als je bij een blackberry app verbergen heb gedrukt, hoe kan je hem dan weer terugvinden?

-

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je hem niet meer ziet moet je op het menu knopje drukken op de plek waar hij eerst zat en dan druk je op alles weergeven en dan op✔toepassing verbergen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf een blackberry bold. Als je bij deze een app hebt verborgen kun je hem weer terug vinden door op de blackberry knop (de knop met het logo van blackberry) dan in het lijstje weer op alles weergeven drukt. Dan moet de app als het goed is weer tevoorschijn komen, hij is dan alleen wel wat donkerder dan de rest. Om hem dan weer helemaal normaal te krijgen moet je op de app gaan staan, en weer met de blackberry knop in het lijstje weer op verbergen drukt. Dan moet hij weer helemaal normaal zijn!