Wat moet ik doen voor ik mijn iPhone 6 plus ophaal?

Over een paar weken kan ik mijn iPhone 6 plus ophalen bij de Dixons. Ik heb hem los gekocht want ik heb nog een abonnement lopen.
Nu heb ik de iPhone 4S. Kunnen ze in de winkel mijn sim kaartje kleiner maken? En moet ik nog dingen overzetten op mijn simkaart (foto's enz.) voor ik mijn kaartje eruit haal? Hoe werkt dit?
Ontzettend bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
9 jaar geleden
je moet genoeg geld op je rekening hebben voor je hem mee kan nemen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
-_- ja lijkt me logisch

Antwoorden (2)

Voordat je de simkaart uit je oude telefoon haalt moet je de gegevens die je naar je nieuwe telefoon wil meenemen uiteraard op de simkaart plaatsten. Dus ook telefoonnummers die op de verkeerde plaats zijn opgeslagen.

In veel telefoonzaken kun je de simkaart laten knippen. Ik denk dat dit niet bij de Dixons zal gaan, maar je kunt het uiteraard altijd vragen. Bij de vodafone winkel doen ze het zo ff voor je.
Je kunt bij de provider waar je abonnement loopt een nieuwe simkaart aanvragen. Over het algemeen kost dit niks aangezien je huidige simkaart verouderd is. Maar dan heb je hem natuurlijk een paar dagen later omdat dit via de post gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak een kopie vj gegevens via iTunes of zet alles op de cloud zodat je je gegevens veilig zijn . Dat knippen kan ? Bij de Dixon maar anders netjes eentje een aan vragen bij je provider . En kijk alvast naar een stevig hoesje het glas is kei hard maar hij schijnt snel te buigen . En voor de rest verheug je er op . :)