Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het nog nuttig van een iPhone 6+ aan te schaffen?

Ik heb nu een iPhone 6s plus, maar hij valt bijna uit elkaar. Ik zou graag dezelfde kopen, maar het is best wel al een oud model. Ik heb vroeger ook geweten dat de 5 etc. niet meer werden ondersteunt door Iphone en ik ben bang dat dit met de 6 binnekort ook het geval zou zijn. Heeft iemand hier weet of verstand van?

2 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook met de 6 gaan gebeuren. Ik heb er niet super veel verstand van maar apple hun truc is om er altijd voor te zorgen dat mensen nieuwere en dus duurdere modelen kopen. Ik zou eerlijk gezegd niet voor de 6 gaan want deze gaat op een gegeven moment belaalde updates niet meer kunnen doen op de software. En ik heb ook een 6 gehad ik zou zeggen stel je open voor een andere model want een iphone 6 was veeel minder fijn dan bv een xr of een 8 ofzo
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Nee, het is niet verstandig een iPhone 6+ aan te schaffen, je kunt op dit apparaat niet meer het laatste iOS draaien, en al snel volgen de apps die de laatste 'stepping-stone' versie van iOS vereisen om het te installeren, momenteel is 14.7 uit, en vereisen apps dan minimaal iOS 14. De iPhone 6s(+) kan nog wél naar 14 en straks iOS 15 draaien, en daarna is het over met de pret.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding