Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een mobiele verbinding krijgen in belgie?

Hoe kan ik mijn simkaart activeren voor internet etc in het buitenland? er werd mij verteld bij mijn provider vodafone dat dit geblokkeerd is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
592

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als u een simkaart heeft van Vodafone dan moet u enkel zorgen dat roaming actief staat en u kan overal verbinding maken.
Als u over de grens komt schakelt die automatisch over op een ander netwerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koop een nieuwe sim bij de aldi winkel in belgie .10 euro kost het en je kan dan je internet activeren met 4 euro .Je krijgt daar maar liefst 400 MB voor.Is deze op...dan heb je nog 6 euro over om eenmalig te kunnen herladen.

Toegevoegd na 1 minuut:
en dan heb je nog 2 euro over. Bij een volgende oplading van je kaart heb je dan 12 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zul je data roaming aan moeten zetten. Dit is echter niet aan te raden omdat het nogal wat eurootjes gaat kosten. De tip om en kaart te kopen in België is waarschijnlijk de beste oplossing tenzij een torenhoge rekening niet uitmaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding