Hoe kan ik een mobiele verbinding krijgen in belgie?

Hoe kan ik mijn simkaart activeren voor internet etc in het buitenland? er werd mij verteld bij mijn provider vodafone dat dit geblokkeerd is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als u een simkaart heeft van Vodafone dan moet u enkel zorgen dat roaming actief staat en u kan overal verbinding maken.
Als u over de grens komt schakelt die automatisch over op een ander netwerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koop een nieuwe sim bij de aldi winkel in belgie .10 euro kost het en je kan dan je internet activeren met 4 euro .Je krijgt daar maar liefst 400 MB voor.Is deze op...dan heb je nog 6 euro over om eenmalig te kunnen herladen.

Toegevoegd na 1 minuut:
en dan heb je nog 2 euro over. Bij een volgende oplading van je kaart heb je dan 12 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zul je data roaming aan moeten zetten. Dit is echter niet aan te raden omdat het nogal wat eurootjes gaat kosten. De tip om en kaart te kopen in België is waarschijnlijk de beste oplossing tenzij een torenhoge rekening niet uitmaakt.