ik heb een probleem met mijn mob.?????

ik heb pas een samsung diva en ik heb een probleem
als ik wordt gebeld en ik wil wegdrukken (bijv. als ik iemand niet wil spreken ) stuurt die automatisch een ANTWOORD BERICHT en dat kost me geld
weet iemand hoe ik dit moet oplossen ik heb al veel dingen geprobeerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Neem gwn niet op en wacht todat die gene je voicemail inspreekt, of blokkeer dat nummer, simpel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal als je de volumeknop indrukt (zit meestal aan de zijkant) dan weiger je de oproep niet maar is wel je beltoon stil.
Dat automatische bericht moet je uit kunnen zetten in het menu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet gewoon even bij je instellingen kijken. Daar kan je dat uit zetten,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk bij de oproepinstellingen of daar iets staat. Vaak kan je daar 'oproep weigeren met bericht' selecteren. Waarschijnlijk staat dit aan en krijg je daarom het bericht.