telefoongeheugen is bijna leeg, heb al veel verwijderd maar hij doet het niet iemand idee?

Op mijn samsung gio wordt al best lang aangegeven dat het telefoongeheugen bijna leeg is, ik download nooit niks en als ik iets wil downloaden kan dat niet omdat het vol zit. Ik heb er zn micro sd kaartje inzitten van 4GB ofzo. Iemand idee waarom die dit steeds angeeft terwijl ik bijna niks met die telefoon doe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Hèb je aangegeven dat er een kaartje in zit anders slaat de telefoon waarschijnlijk alles op het interne geheugen op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat jouw toestel standaart alles opslaat in het intern geheugen.
Ik heb zelf ook een Gio en werk met Titanium backup.
Met dit tooltje kun je niet alleen backups maken maar ook nog eens je apps op je sd kaart verplaatsen.
Nadeel Tit backup heeft root nodig, maar dat is voor een Gio helemaal geen probleem.
Wil je niet aan Root, is dat geen probleem.
Zoek dan in Google Play naar app2Sd

In jouw Gio kan je ook terugzien wat en wie jouw geheugen zo "misbruikt".
Hou de homeknop ( die dikke zwarte ) even vast, tik dan op taakbeheer.
Je ziet nu een venster met allerlei wonderschone mogelijkheden.
Tot het wissen van het (tijdelijk) geheugen tot aan het verbruik van u interne opslag.

Heb je de smaak van het opruimen te pakken.
Kijk dan eens naar root-uninstaller ( ja ik weet het, je hebt weer root nodig ) je kan daarmee je hele Gio afslanken.
Alle overbodige ballast wat Samsung en je eventuele provider er op gezet hebben kan je hiermee verwijderen.

Kom je er alsnog niet uit?
Dan kijk eens bij een gebruikersgroep.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457001/0
Je hebt hiermee 82 pagina's aan leesvoer, alles is er al wel eens behandelt.
Mocht je hierna nog vragen hebben, dan horen we het vanzelf wel.