Hoe lang duurt het voor een iPhone 4s wordt geleverd door de online Apple Store als de status 'verzending wordt voorbereid' is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (2)

Persoonlijke ervaringen is dat ongeveer 2 dagen, maar degene die daar het beste antwoord op kan geven is de online Apple-store zelf in dit geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toen hij op verzending voorbereiden stond duurde het ongeveer 2 dagen, de verzending volgde dus snel.
Als hij verzonden is kan je hem over een dag/24uur verwachten.