Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zorgen dat mijn geluid van iphone 4 het weer doet?

Mijn telefoon is eergister in de gracht gevallen, ik heb hem er gelukkig vrijwel meteen uit kunnen halen omdat mijn oortjes erin zaten ( ik denk dat hij ongeveer 10 sex watercontact heeft gehad. Bijna alles doet het nog maar er is iets opmerkelijks: ik kan geen muziek afspelen, ik hoor dan geen geluid, ook als iemand mij belt gaat de beltoon niet over maar als iemand begint te praten kan ikdat wel horen, ook doet de luidsprekerfunctie het. Als ik mijn telefoon op mijn bose-speaker aansluit kan ik gewoon muziek luisteren en als ik daarna oortjes indoe luk dit ook. Maar als ik "gewoon" oortjes in doe hoor ik niks. Weet iemand hoe dit kan en wat ik eraan kan doen? Kan dit met het water te maken hebben?

Toegevoegd na 39 seconden:
*sec

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik zou zeggen start je foon eens opnieuw op heb ik ook wel eens als er iets niet werkt proberen kost niets tenslotten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding