Kun je de oproepen op je telefoon ook overzetten naar je computer?

Ik wordt sinds enkele maanden gestalkt en moet aangeven hoe vaak de stalker heeft gebeld. Nu zoek ik een programma die de oproepen op mijn telefoon opslaat in een programma. voor de sms heb ik al wel een goed werkend programma gevonden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb een IPhone, alle oproepen zijn bewaard.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik ben bij KPN, met vaste telefoon, en kan daar de voicemailopnames naar mijn mailbox sturen. Bedoel je zoiets? Dan moet je eens op de site van de aanbieder /provider kijken