hoe kan ik een app nog downloaden als je iphone zegt dat die er al opstaat?

hallo,

me instagram (voor iphone) zegt me mobiel dat die er al opstaat in de app store dus er staat dan "open" maar als je op open klikt dan komt instagram niet er te staat , hij is ook niet gedownload wat is moet ik nu doen? want ik wil instagram wel dowloaden? en heb al gebrobeerd via de pc te doen maar lukt ook niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

dan moet je op de home button drukken en helemaal naar links schuiven totdat je een soortvan zwart scherm te zien krijgt met een wit balkje druk op het balkje typ je app in en als het goed is vind je dan je app, als dat niet werk moet je naar de app store gaan en kijken bij je aankopen en misschien heb je hem dan verwijderd en moet je hem daar opnieuw instaleren