Wat zijn de voordelen van Cyanogenmod 11 t.o.v. de standaard software?

Ik wil Cyanogenmod 11 installeren op mijn Samsung Galaxy Note 1 N7000 alleen ik zie de voordelen er niet echt van. Ik hoor van sommigen dat de batterij er snel van leeg gaat enzo.
Iemand ervaring met deze software en weet je ook wat er beter is dan de standaard software?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het verschil is dat je geen touchwiz maar bijna geheel stock android op je telefoon hebt waardoor de telefoon sneller zal reageren. Er zijn ook extra functies toegevoegd zoals het bepalen van je processor kloksnelheid. Het is een leuke mod als je de stock adroid 'feeling' wilt hebben